Nej, jag behöver ingen D kupa!



Små seg torsdagkväll. har tittat på bb, lyssnat på gamla winnerbäcklåtar, gråtit till Confessions of a lovely borderline och nu har jag stängt av teven så jag inte skall bli sugen på silikonboobs igen av plastikdoktorn 90210. Inte riktigt bra för min psykiska hälsa det där programmet känner jag. Usch inte alls sugen på skola imorgon men är väl bara att bita ihop. Snörvlat ihop totalt av pollenallergo plus förkylning PLUS ont i magen OCH ryggen här hela eftermiddan och kvällen. Men skam den som ger sig, bara vatt hemma typ 2 gånger från skolan på 3 månader... Är så himla pliktskyldig så det inte är sant ibland... Och det finns dom som har det mycket, mycket värre... så var det sagt också ;-P (jag har det ganska bra egentligen, behöver bara lite värktabletter och spy ut min ångest ibland, sen blir det bra och jag blir snäll igen, lovar! ;-).

Gonatt därute och inne... alla fula och fina och snälla och dumma mänskor. (ja, jag känner mig lite freespirited idag och ger ett natti till dom med, usch, det är dom inte värda, dom får bli snälla först igen, försöka lite i alla fall....det kan dom väl göra?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0