Pasta monday!

var inne en sväng på H&M för att kolla in väskan, men nej, den var inte lika fin i verkligheten så det blir nog inte någon beställning. Lite osäker på shorsten också sen jag provade en bikini och fick syn på mina lår haha.... Säger inget mer än så, men glassen måste nog fan ryka nu... och chipsen! ;-) Däremot spanade jag in en supersöt och alldelles perfekt passande behå som jag bara måste ha, så den blir det istället. köper typ aldrig underkläder med min ekonomi men nu måste jag nog passa på. Satt perfekt!

Nu väntar Pasta på spisen och så skall jag snöra av mig skorna, bråttom jag hade till datorn idag då? nej jag var bara lat och orkade inte... ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0