Sjuk...

och väldigt synd om mig idag. har precis ringt försäkringskassan och anmält mig sjuk också, men man får ju ingen ersättning för första dagen man är borta så det spelade ju inte så stor roll ändå. Bu fuckin hu!

Hur mycket snor kan man ha i huvudet?

Depp. Tillbaka till sängen. Får bli tidningar plus teve som sällskap idag. kanske dra nåt box maraton också... Roligt.... Bra att jag har en chips påse (nu ljög ja, två, haha) som sällskap med... Farligt!!

Kul att man har varit så här i över en månad nu. Kämnner mig lagom fräsch och mosig och på topp... Får fan vara nog snart.... u vad negativ jag är, men jag hatar verkligen att vara sjuk, och speciellt så länge...Nyser typ 3 gånger i minuten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0