The Lovecats.



Kvällens bästa låt.
 

Funderar på att ta ett varmt bad och kanske göra lite ansiktsbehandling? Om jag orkar. Bara ett bad kan nog funka det med. Blir nog hemma från skolan imrogon med, tror jag har lektion i alla fall (orkar inte kolla haha). Känner mig inte helt frisk än... Även om det vore skönt att få komma ut och se lite folk och dricka lite kaffe. Kräver inte så mycket av livet... höhö.... tragisk jag låter, lovar att försöka rycka upp mig lite nästa vecka. man uppskattar ju aldrig livet så mycket som när man har varit sjuk, så det ser ju positivt ut det här ändå ;-)

Natti natt alla goda och glada, saknar er som läser (hoppas jag ni gör, iallafall någon, kanske...? Puss, i alla fall. ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0